Menu główne:
Serwis dla Firm
HelpDesk - Pomoc zdalna
W codziennej pracy z komputerem napotykamy problemy, które nie zawsze wynikają z uszkodzenia oprogramowania czy sprzętu.
Często zdarza się, że są one wynikiem błędnej konfiguracji systemu bądź braku specjalistyczniej wiedzy.
W takiej sytuacji praktycznym sposobem rozwiązania problemów jest zdalna pomoc ON-LINE. W razie potrzeby, pracownicy naszego Biura Help Desk są w stanie pomóc bez konieczności pojawienia się na miejscu awarii.
Oferując ten rodzaj wsparcia możemy reagować o wiele szybciej, a tym samym oszczędzić czas i pieniądze naszych klinetów.
Jeśli mają Państwo podpisaną aktualną Umowę Serwisową i potrzebują pomocy zdalnej niezbędne będzie pobranie tego pliku:
Jeśli jesteście Państwo zainteresowani wykorzystaniem usług HelpDesk w swojej organizacji bądź macie szczegółowe pytania prosimy o kontakt z DAMCOM Serwis .