DAMCOM Sp. z o.o.


Idź do spisu treści

HelpDesk - pomoc zdalna

Serwis dla Firm

HelpDesk - Pomoc zdalna

W codziennej pracy z komputerem napotykamy problemy, które nie zawsze wynikają z uszkodzenia oprogramowania czy sprzętu.
Często zdarza się, że są one wynikiem błędnej konfiguracji systemu bądź braku specjalistyczniej wiedzy.

W takiej sytuacji praktycznym sposobem rozwiązania problemów jest zdalna
pomoc ON-LINE. W razie potrzeby, pracownicy naszego Biura Help Desk są w stanie pomóc bez konieczności pojawienia się na miejscu awarii.

Oferując ten rodzaj wsparcia możemy reagować o wiele szybciej, a tym samym oszczędzić
czas i pieniądze naszych klinetów.


Jeśli mają Państwo podpisaną aktualną
Umowę Serwisową i potrzebują pomocy zdalnej niezbędne będzie pobranie tego pliku:



Jeśli jesteście Państwo zainteresowani wykorzystaniem usług HelpDesk w swojej organizacji bądź macie szczegółowe pytania prosimy o kontakt z
DAMCOM Serwis .



Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego